NOVAC STVARA NOVAC

Ovo moram dodati jer ima jako puno ljudi koji nemaju poslovni duh. Htjeli bi nešto za ništa.

Kada se krenu baviti nekim poslom nisu spremni ni malo uložiti. Recimo da imaju besplatan proizvod. Oni nisu spremni ni uložiti u oglašavanje.

Svaki posao traži ulaganje. Ako želite da vam u vrtu izraste biljka, morat ćete prvo žrtvovati sjeme. Ako ga posadite u zemlju i zalijete vodom i zagrije ga Sunce ono će nabubriti, puknuti (simbolički umrijeti) i iz njega će izaći klica, pa onda biljka koja će roditi puno roda. (I Isus to isto kaže u Bibliji: “Ako ne umrete nećete se ponovno roditi.” To isto važi i za sjeme.)

Najjeftinije i najučinkovitije oglašavanje na Googlu će vas koštati otprilike 600 kn mjesečno. Dakle, od svoje zarade potrebno je izdvojiti 600 kn za marketing. Ako vam taj marketing donese od 3000-5000 kn onda je to dobro ulaganje. Možda ćete prvi mjesec, prije nego što počnete zarađivati, morati taj novac izdvojiti iz svog vlastitog budžeta. Ako je posao dobar on će kasnije financirati sam sebe. http://posao-zagreb.com/

Kada sam bio dečko odlučio sam krenuti u biznis. Djevojka s kojom sam hodao odmahnula je rukom i rekla: “Daj mani se toga. Nema šanse da ćeš ti uspjeti.” Uložio sam svoju plaću, tiskao knjige i krenuo u prodaju. Odaziv je bio tako dobar da sam dnevno zarađivao mjesečnu plaću. Poslije mi se više nije smijala. Naravno posao je propao jer je došao rat i ta zlatna vremena su prošla. Problem je bio u tome što sam imao albanske svjećice i dugo mi je trebalo da shvatim da novac leži na cesti. Samo se treba sagnuti i pobrati ga.

Ali bez obzira što su ta vremena prošla trebate imati na umu da svako vrijeme nosi svoje prilike. Baš mi je prije par dana prijatelj rekao da je 91. god. imao priliku kupiti kuću za 100.000 Maraka koja bi sada vrijedila milion, ali su mu svi novci u Zagrebačkoj banci bili blokirani.

Da li se bojite rizika? Znate li za onu izreku: “Tko ne riskira, ne profitira.” Naravno rizik uvijek postoji. Meni su neki moji prijatelji rekli: “Koliko si ti već novaca izgubio.” To je točno. Na nekim špekulacijama sam izgubio novaca. Ali ja za razliku od njih, koji nikada nisu izgubili ni jedan novčić ali ni zaradili, neprestano zarađujem i davno sam zaboravio gubitke. Postoji i ona izreka: “Hrabrima sreća pomaže!” Naravno, ne savjetujem nepromišljeno razbacivanje novcima. U svemu postoji dosta rizika i treba pažljivo razmisliti. Posao uvijek možete provjeriti tako da vidite da li drugi zarađuju.

Sjetite se kako je CocaCola oduvijek poslovala. Ona od svojih prihoda redovito izdvaja 40% za marketing, bez obzira što je već jako poznata i ima uhodanu prodaju. Kada se ne bi oglašavala ona bi polako otišla u zaborav i ljudi bi prešli na drugo piće koje se češće oglašava.

Amerikanci kažu: “Marketing je duša biznisa! Nećete uspjeti ni 1$ prodati za cent ako se ne oglasite.”

http://posao-zagreb.com/